Surpriză de proporții: se întâmplă cu ING România. E cazul ca toți clienții să afle
Rezultatele studiului Digital Excellence Monitor 2020 realizat de WUA, au fost făcute publice la sfârșitul lunii septembrie.
WUA este lider internațional în compararea experienței digitale, care ajută companiile să-și crească vânzările online, îmbunătățind experiența digitală a clienților lor.
Cercetarea a fost făcută de agenţia de research în perioada iulie 2019 – iulie 2020 în 10 țări şi a implicat peste 20.000 de utilizatori.
ING Bank România este pe primul loc în top
La categoria Financiar, ING Bank România ocupă prima poziţie în topul Digital Excellence Monitor 2020 la două secţiuni. Conform studiului, website-ul ing.ro oferă cea mai bună experiență digitală clienților, atât pe Desktop, cu un un scor de 74 de puncte din 100, cât și Mobile, cu 73 de puncte din 100.
Criteriile luate în considerare pentru a determina scorul care defineşte experienţa digitală a clienţilor au fost brand-ul, look & feel și oferta pentru fiecare secţiune în parte.
Competiția a departajat între şase experienţe, de la administrarea contului curent şi a celui de economii până la ipoteci şi investment banking.
La categoria Financiar, au participat companii din şase ţări (Austria, Cehia, Germania, Spania, Olanda, România) şi a fost analizată performanţa a 135 de website-uri, atât în varianta pe desktop, cât și în varianta pe smartphone.
Tendințele arată că clienții ING preferă mediul virtual, 96% dintre interacţiunile lor cu banca fiind digitale.
De anul trecut, majoritatea utilizatorilor accesează ing.ro de pe dispozitive mobile (70% smartphone şi tablete față de 30% desktop), motiv pentru care eforturile de optimizare a experienței mobile pe ing.ro reprezintă o prioritate pentru bancă.
Cele mai populare pagini de pe site sunt acelea dedicate creditelor personale și, mai recent,
ipotecilor. Totodată, în special în perioada sărbătorilor, utilizatorii sunt foarte interesați de ratele de schimb valutar.
Procentele sunt diferite pentru varianta de desktop, cea mai mare parte a traficului fiind pentru produsele de creditare: card de credit și credit personal.
Conform studiului, utilizatorii interacționează cel mai mult cu simulatoarele pentru credite de pe site-ul ING față de alte bănci din România.